Thema-bijeenkomst

PvdA organiseert informatiebijeenkomst voor Poolse inwoners Noordwijk en Noordwijkerhout

In aanwezigheid van Gijs van Dijk, lid voor de PvdA in de Tweede Kamer

Zoals bekend worden in Noordwijk en Noordwijkerhout op 21 november verkiezingen gehouden voor de gemeenteraad van de nieuwe gemeente Noordwijk, die per 1 januari 2019 van start gaat. Een bijzondere gebeurtenis waaraan ook in deze gemeenten geregistreerde buitenlanders, waaronder veel Poolse arbeidsmigranten, mogen deelnemen.

Om deze reden organiseert de afdeling van de Partij van de Arbeid op dinsdagavond 6 november om 20:00 uur een bijeenkomst in het Witte Kerkje in Noordwijkerhout.

Gijs van Dijk, lid voor de PvdA in de Tweede Kamer en woordvoerder op het gebied van arbeidsmigratie is deze avond aanwezig om iets over landelijk beleid te vertellen. Hij zal ook, samen met een vertegenwoordiging uit beide colleges, werkgevers en de stichting Kreda vragen beantwoorden.

Een Poolse zangeres is gevraagd aan de bijeenkomst een extra Pools tintje geven.

Álle inwoners uit Noordwijk, Noordwijkerhout of De Zilk, Oost-Europees of niet, worden van harte uitgenodigd deze bijeenkomst bij te wonen en kennis te nemen van elkaars ervaringen en wensen.

Men hoeft zich voor deze bijeenkomst niet aan te melden, maar wij hopen natuurlijk op een goede opkomst.

PvdA Noordwijkerhout, Noordwijk & De Zilk